20 april 2008

Kort/present till en hundraåring

Det är inte direkt varje dag man får gå på 100 årskalas. I mitten av april var det dock dags för mitt första och antagligen enda sådant kalas. Min bonusfarmor fyllde alltså 100. Och önskade sig egentligen inget speciellt. Men eftersom hon brukar spara på kort och tags som hon fått av mig så tänkte jag att hon kunde få ett riktigt rejält kort. Det var första gången som jag använde shippisar men oj, tror jag är fast liskom... Blev en så häftig effekt på blomshippisarna, ser nästan ut som emalj. Vad skulle göra utan mitt 3D-lim...


8 kommentarer:

fanny sa...

omg vad snyggt! :-)

Botilda sa...

HURRA! Du är tillbaka. Jag har längtat efter uppdatering och kikat in nästan varje dag.

Så fina saker du gör. Gillar speciellt de lite ”enklare” som kortet till M och kortet från Thailand.

Anonym sa...

Vad kul att se Papperallas papper på dina JÄTTEFINA saker! Det är alltid så kul att se vad olika människor "får till" som jag aldrig klarar själv...Superfint!//Maud, Papperalla

K sa...

Åh, vad fint! Om jag blir hundra så önskar jag mig också ett sånt fint kort :-)

Anonym sa...

Hej jessica heter jag och jag har hittat hit pg av dina inlägg om ban phe, där jag har hittat ett hus jag vill köpa, operation övertalning pågår här hemma!!!!
Jag undrar om du som varit där kan berätta lite om just ban phe?

Anonym sa...

Jösses, va´ fina grejer! Måsta kika vidare i din blogg.
Kjam....

Angela sa...

Wow. Vilket fantastiskt kort!

lantromantik sa...

wow vilket fint kort....