07 april 2006

Busskortfodral

Det här är en kul pysselgrej som jag fått användning av varje dag - busskortfodral. Jag skär ut ett fint papper, skär ut hål för SL loggo och datummärkning. Sen gör jag en baksida med ett annat fint papper. Plastar in delarna och syr ihop. Det här är mitt busskort.

De andra två bilderna är på syrrans kort som hon också fick förra veckan. Hennes har jag smyckat med resterna från mobilsmycket som jag använda på kistan. Det blev rätt kul så jag ska nog sätta lite pärlor på mitt kort också. Har gjort några kort till men fotografierna blev inget bra. En del saker är faktiskt bättre att scanna. Då blir det inget jobbigt blänk i plasten.

1 kommentar:

Loll sa...

Fina SL-gömmor, kan du inte konstruera en för T-Bana oxå? en sån skulle jag va intresserad av...
Va snyggt skrinet till syrran blev - hon måste blitt glad!!!
Har vi tråkigt på landet i sommar kan du väl lära bruttorna lite..eller Magda - för den andra lär man ju inte se röken av..
/L