25 november 2007

På egen hand - Thailand del 4

Av någon anledning som jag inte ens själv förstod så slängde jag ner mina träningskläder i sista stund när jag packade ryggsäcken inför resan. Det visade sig vara en väldigt bra idé. För dag två vaknade jag kl sex på morgonen och kände ett rejält sug efter att ta en powerwalk. De fortsatte jag med varje morgon till fötterna pajade men då kunde jag ta cykeln istället. Det blev fina turer i omgivningarna där jag ofta sttte på nyfikna och ganska förvånade thailandäre när jag promenerade eller cyklade förbi deras hus. Kanske inte en så vanlig syn för dem. Rundorna avslutades med ett uppfriskande dopp i havet. Hade med mig mobilen och plåtade natur på mina små turer. Jag fick se härliga fruktträd och blommor, åkrar, träsk och och en och annan fiskebåt på väg in till hamnen.

1 kommentar:

MyA sa...

Vad härligt det låter med Powerwalk på morgonen. Underbara bilder också från dina rundor.