18 juni 2006

Pippilottens pysselhörna

Det är sant mamma, så här ser det ut på bordet efter skapandet av en pippilott. Vansinnigt stökigt, pappersbitar, brads, pärlor, band, pennor, tejp, 3D-kuddar, limpistol, limstift, små glaspärlor, skärmaskin osv... Men det behövs att allt är framme när jag är mitt i skapandet. Börjar jag städa mitt i tappar jag liksom tråden. Men sen efter går det ju bra att städa och jag har fått det så fint och praktiskt med mina pappershållare på väggen och numera ett helt skåp för alla pippilott-tillbehör och verktyg.



4 kommentarer:

Loll sa...

Fanken vilka snygga grejer du gjort, burkarna blev ju jättefina verkligen - talang för detta har du verkligen...du å fampan kanske borde satsa på det här o öppna en liten pysselbod nånstans o sitta där dagarna i ända o scrappa o dricka lite vin å ha allmänt nice!

fanny sa...

Bokstäverna i rukost är foamstamps som jag fick när jag gjorde saker till mässan.... har stämplat och klippt runt men lämnat en tunn kant.

Anonym sa...

Vilka käcka pappershållare du har på väggen!

Anonym sa...

VAr kan man hitta dessa fina pappershållare som du har på väggen????