26 februari 2007

fest hela natten

Lördag: 30 minuter friluftspromenad och ett antal timmar dans
Söndag: vilodag
I dag: 25 minuter friluftspromenad

Ja, ojojoj, vilken fest det va i lördags. 13 timmar blev det allt som allt i festlokalen och hemgång först vid kl 7 på söndag morgon. Det efter fantastiskt god mat, uppträdanden och massor med dans. Helt slut var jag i sändags och kanske inte så konstigt. Det var ju första veckan med träning, och massa saker som jag pysslat ihop, allt från kort till Lol som jag och F fixade tillsammans, och tårtdekoration (bilden med blommor dock exklusive tårta) till att sy om en klänning från lång och tajt till kort och vid. Tajt var det också med tiden, hade en minut till godo på perongen när jag skulle ut till festen och då hade jag sprungit den sista biten. tänk att jag alltid ska fixa det mesta i sista sekund.



Kortet till Lolita
Tårtdekoration (mitt hyllningsbidrag istället för sång på scen)

Lång klänning före...
Kort klänning efter...
Nu stundar en vecka med jobb och träning och fortsatt röjning hemma. Vaknade med nackspärr imorse. Det är sviter från ryggskottet och det har blivit värre. Tog inte med mig träningskläderna men ångrar det grymt, för när jag gick från jobbet kände ag hur hela kroppen bara ville ställa sig på löpbandet och rensa ur sig stress. Så det blir gymet imnorgon och på onsdag morgon har jag tid hos sjukgymnasten. Hoppas hon kan fixa till ryggen för det gör så nedrans ont just nu. Och jag glömde köpa värktabletter...







2 kommentarer:

fanny sa...

Skoj att se hur klänningen såg ut före också! :-D

Loll sa...

Ni gjorde verkligen ett superfint "kort"!!!!