03 mars 2006

En försenad 30-årspresent

En månad försent lyckades jag få ihop paketet till min arbetskamrat Hanna.

Kort och paket la jag i en fin cellofanpåse. De roliga gemen i form av hjärta och blomma har jag hittat på ordning&reda.


Det fina mönstrade pappret är egentligen en originaltapet från 70-talet som det fanns en rulle kvar av i tapetaffären på kungsholmstorg. Jag älskar verkligen tapeten och har klätt förvaringslådor i hallen med den. Det lilla grattiskortet prövade jag att brodera kanterna på. Tycker det blev fint. Och det är verkligen superkul att brodera men jag kommer inte ihåg alla stygn som man lärde sig i skolan för 30 år sen. Tyvärr så har jag inte hittat ngon bra bok med stygn och inte heller någon webbsida. Verkar inte vara så himlans poppis hobby just nu. Men om någon har tips var man kan hitta sånt blir jag gärna tipsad om det.

Inga kommentarer: