07 mars 2006

Presenter

Som jag nämde i förra artikeln så har det varit mycket födelsedagar. En som fyllt år är min underbara mamma. Ibland kan det vara svårt att hitta saker till sina föräldrar för de har ju liksom allt redan. Men till mamma hittar jag saker jämt som jag vill köpa. Bara för att hon är så himlans bra och man blir inspirerad av henne. I år fick hon en bok som handlar om att utveckla sig själv i sin relation till andra. Att våga säga nej och må bra heter den. Och så hade hon önskat sig saker till sommarträdgården så hon fick fröer till massa roliga blommor. Så här såg paketet ut.


Själva paketet ligger bakom allt, det bruna kuvertet med en ros på innehåller fröerna och bredvid är själva kortet. Jag hade bråttom så jag hann inte scanna av grejerna innan jag åkte till mamma. Bilden är tagen med deras kamera och tyvärr tog blixten bort lite av papperskänslan. Men det är blank och fint med cellofan.

En annan som fyllt år är min superkompis C. Hon fick faktiskt en likadan bok som mamma.

Inslaget i papper med noter eftersom hon är en sångfågel. Sen älskar hon grönt och vad passar bäst på en matta av grönt om inte vackra blommor...

Den nedersta bilden är tagen med min mobil eftersom jag inte har en digitalkamera själv. Synd, paketet var fint men det blev en väldigt suddig bild. Men snart blir det bättre bilder. Min fina digitalkamera som jag beställde på nätet i söndags kom tydligen till posten idag så jag kan hämta den efter jobbet imrogon. Jippi!

1 kommentar:

Loll sa...

Snygga grejer..Cecilias såg jag ju live! ja promenaden var underbar, var ute tidigt...därav var det ruggkallt så fort man inte hade solen i fejat..men när man hade det var det ljuvligt!