11 mars 2006

Verktygslåda för tjejer

En del verktyg som behövs när man scrappar tar rätt stor plats och pennburkarna är för små att stoppa dem i. Min scrappkompis F fyllde år för ett tag sen och jag hade hittat en del kul verktyg, som till exempel en limpistol, till bra pris. När jag skulle slå in paketet letade jag efter en kartong att lägga allt i. Hittade då en stående kartong. Den fick bli både kort, paketinslagning och en funktionell verktygslåda.


Framsidan dekorerades som ett födelsedags kort. Gjorde ett handtag av blombrads och rosa band. F gillar rosa. Syns det? Som dekoration på framsidan satte jag också en rosa penna med fluff-fluff och ett hjärta som lyser när man skriver.


Visar en bild på baksidan också så man kan se konstruktionen på lådan. Lådan var en av två som jag hade i en byrålåda omonterade. Tror de blev över från en aktivitet jag gorde på ett jobb samma helg som Berlinmuren föll. Ja, det är måååånga år sedan och jag är en liten hamster som spar på allt.

Nu dröjer det kanske ett tag tills jag lägger upp bilder på sånt jag gör. Pysslar som bara den men det är presenter som ska ges bort nästa helg och helgen därpå och man förtar ju lite överraskningsmomentet om mottagaren ser sin present här först.

Inga kommentarer: