11 mars 2007

Pärmframsida

Fick ett uppdrag från ledningen på jobbet för ett tag sen. Att göra en fin pärm för alla bilder från avtackningen av förra landstingsdirektören. Eftersom det är över 100 bilder så blir det inte scrappat på fotosidorna... skulle ju ta evigheter å jag tror att jag behövs för annat på jobbet. Men en snygg framsida ville de ha. Jag fick lägga två timmar max på detta. Haha, himlans lätt, vilken tid ska jag räkna? Den tid det tar att leta på stan efter lämpligt album och köpa det, eller den tid det tar att tänka ut hur det ska se ut på framsidan. Eller den tid det tar att skaffa material eller den tid det faktiskt tar att sätta ihop allt? Ni som själva scrappar fattar ju att det inte riktigt går ihop sig, men det var i alla fall kul att jobba med uppdraget. Får väl se det som att jag fick komma på nåt nytt att göra för jag har aldrig gjort en pärmframsida så här tidigare.

2 kommentarer:

fanny sa...

WOW! Skiiiitsnyggt. och snabb var du också! :-)

pippilotta sa...

Tack. Va nog inte så snabb, har ju funderat på detta länge och testat masa olika grejer.. men idag gick det fort att sätta ihop allt...