08 mars 2007

Relax med nålar

Känner mig som en ny människa eller kanske rättare sagt kvinna. Fjärde dagen på raken var jag och tränade efter jobbet. Kändes rätt tungt men jag kämpade på. I dag hade dessutom Eriksdalsbadet massa roliga extrasaker eftersom det är kvinnodagen idag. Jag gjorde en fettmätning. Mycket intressant och ingen överraskning. Fick svart på vitt att jag är FET. Fast när jag kollade vikten inser jag att jag måste tappat minst 4 kilo de senaste veckorna. Nu blir det fettmätning en gång i månaden. Vore ju kul om jag kom under 40% fett nästa gång. Det blir en bra morot till förutom den mentala biten.

Sen tog jag en lång tvagning och bastu och sen raka vägen in till ansiktsakupunkturen som de hade idag. Där låg jag och relaxade till avslappnande musik i 30 minuter med nålar i hela pannan.

Så nu känner jag mig som en ny kvinna och kanske blir det till att fira med ett glas vin senare, det är ju trots allt kvinnodagen!

1 kommentar:

fanny sa...

Å vad mysigt det lät med alla extrasaker... trist att jag inte kunde träna igår, men jag hade möten hela dan och sen var vi i replokalen på kvällen.