16 oktober 2007

så där lagom

Ibland undrar jag vad jag håller på med...? Har svårt att göra lagomsaker som tex lagom kort. Det har hänt att jag tidigare varit så fixerad vid att fixa ett riktigt fint kort att jag flyttat fram mötet med den som ska få kortet bara för att jag liksom inte blivit färdig med just det kortet. Eller nöjd.

Det känns som jag går i skola just nu med att lära mig prioritera bort saker som inte är extremt viktiga för stunden om det blir många saker på samma gång. Och oj, det funkar?!

Som till exempel det här kortet. Att jag lyckas fixa ett kort från idé till klart på 10 minuter och känner mig ok med att det inte är så väldigt superspeciellt och trixat är egentligen ett mirakel. Men jag lyckades igår. Och jag lyckades även posta det idag (jag har haft nåt konstigt problem med att få saker postade förr) så att det kommer fram till mottagaren på rätt dag i morgon. En mottagre som nog blir mycket gladare av att få ett kort än att jag inte hör av mig på bemärkelsedagen för att kortet inte är klart.

Jag ska helt enkelt sluta krångla till saker.

1 kommentar:

MyA sa...

Men vännen - det här är ju jättefint! Födelsedagsbarnet kommer bli jätteglad - för hon/han är det ett vackert kort gjort med kärlek.